Щаслива нарешті почати публікацію фотографій, зроблених зі строями з фондів Полтавського краєзнавчого музею ім. Василя Кричевського.
Полтавський краєзнавчий музей став другим в Україні, після Вінницького обласного краєзнавчого музею, що пішов мені на зустріч і надав строї зі своїх фондів для зйомки.
Я дуже рада, що хоч і небагато, але частина музейників в Україні розуміють необхідність відкритості для широкого глядача, і усвідомлюють важливість таких фото-проектів для збереження і популяризації української національної культури.
Дякую директору музея Катерині Борисівні Фесик та всьому колективу за співпрацю і допомогу в організації фотосесії. Ваша гостинність і готовність іти на зустріч моїм ідеям - для мене неоціненні. Низький уклін!
Також дуже дякую
Олені Дідик, без чиєї допомоги і підтримки я б не впоралась. Ти стала моїми другими руками в роботі, і другим диханням у натхненні.
Дякую моїм чарівним моделям, Ірині Руденко та Олені Чечик, за їхню вроду, і також за терпіння протягом багатогодинної роботи.
І звісно дякую нашим дужим асистентам за їхню силу і витримку в облаштуванні фотозон.
Полтавська серія поділена на чотири частини, кожна із дуже особливим строєм. Зберігаючи інтригу, скажу, що серед залученого є дійсно унікальні речі. Але найцікавіше, як водиться, - на кінець.
До вашої уваги перша частина:
"Полтавські портрети. Кубова парочка"
Спідниця і юпка отримали назву "Кубова парочка" від "кубової" тканини, з якої їх пошито. Це фабрична тканина, що ввійшла в обіг на початку 20 ст. і переважно була розповсюджена в містах. В селах використовувалась рідко, і під впливом тієї ж таки міської моди.
Фотограф:
Анна Сенік (псевдонім Ładna Kobieta)
Модель: Олена Чечик
Асистент:
Олена Дідик
Реквізит: Фонди Полтавського краєзнавчого музею ім. Василя Кричевського,
www.pkm.poltava.ua
Частина друга: Полтавські портрети. Молодиця
Частина третя: Полтавські портрети. Молода
© Будь-яке використання фотографій без дозволу автора заборонено.
www.ladna-kobieta.com.ua