Ровеньківський протоієрей УПЦ МП Олександр Авдюгін повернувся з вояжу Кримом, як він пише в своєму блозі на ЖЖ, "по маршруту: Сімеїз - Алупка - Місхор - Ай-Петрі - Форос - Балаклава – Сімеїз". До Ростова-на-Дону з Сімферополя він летів літаком "Донавіа" і брав з собою родину – дружину, дочку та онуку.
Квитки економ-класу у цього перевізника коштують від 6 до 9 тисяч рублів, а бізнес-класу – 22-27 тисяч.
Якщо порахувати, то на політ в один бік він витратив не менше 25 тисяч рублів. Це не враховуючи проживання, харчування та вояжів по окупованому Криму, ціни в якому серйозно зросли у порівнянні з минулими роками.
Непогано живе протоієрей у Ровеньках, де минулого року його паства потерпала від нестачі продовольства та ліків, та і зараз ситуація не змінилася на кращу.
Нещодавно він писав про ситуацію в Ровеньках наступним чином:
"На кожній сповіді, розмові і бесіді від них (особливо від пенсіонерів і хворобливих) ми чули нарікання на відсутність ліків. І не дивно, до початку жовтня (2014 року) практично зникли з аптек найнеобхідніші медичні препарати. Ті ж, які залишилися на полицях, продавалися за астрономічними цінами, це при тому, що пенсії та соціальні допомоги не виплачувалися з весни".
Далі він розповідає про зустріч із зубожілою старенькою: "...В центрі міста я зустрів заплакану стареньку. На питання, що сталося, бабуся відповіла, що в аптеці є "Берліприл" (таблетки від тиску), але якщо вона його купить, то на хліб їй грошей не залишиться".
Кошти на ліки для ровенчан Авдюгін збирав по соцмережах: "Друзів у мене в соціальних мережах предостатньо, якщо вважати укупі ЖЖ, Фейсбук і Контакти, то більше 10 тисяч, більша частина яких – православні". Вони надіслали пожертвувань на суму близько мільйона рублів, з яких "медикаменти закуплені та роздані на суму 780 тисяч і 120 тисяч рублів пішло на транспортні витрати".
Цікаво було прочитати розповідь о. Олександра про його подорож через кордон. За його словами, повернення викликало у нього "емоції, для священика ніяк неналежні".
"Субота 8 серпня. Літак "Донавіа" прибув до Ростова-на-Дону з Сімферополя о 16.30. Всього 70 хвилин польоту зі знемагаючого від спеки континентального Криму - і я з сімейством у розпеченій сонцем столиці донського краю. До російської митниці під'їхали о 19.30. Черга не дуже велика, 32 машини, ми 33-ті. На територію МАПП в'їхали лише через чотири години, тобто за годину - 8 транспортних засобів лише проходить. ЛНР-івських погранців (вже митників) пройшли за десять хвилин і в'їхали на територію республіки. Зліва по курсу колона легкових і вантажних машин. Нарахував тільки легковиків близько двох сотень. Їм належить тут ночувати, пересуваючись до кордону по 15-20 метрів на годину. До обіду наступного дня вони, дасть Бог, в'їдуть у країну, яку люблять, на яку сподіваються, про яку всі розмови. Доба очікування, під палючим сонцем, з дітьми та літніми людьми. Тут немає води, немає туалетів і немає доброго слова. Тут те, що людською мовою не характеризується, тому й просяться на язик слова непотрібні, а в думках все одно: "Господи, чому? Кому це треба?", - пише священик-сепаратист.
Нагадаю, в 2013 році я звернувся із заявою в Генпрокуратуру України з вимогою притягнути настоятеля храму-каплиці святих богоотців Іоакима і Анни, редактора єпархіальної газети "Православ'я Луганщини" Олександра Авдюгіна до кримінальної відповідальності за розпалювання міжрелігійної ворожнечі.
Приводом для цього стала заява О. Авдюгіна, яку він зробив напередодні візиту Патріарха Філарета в Луганськ. Тоді в інтерв’ю сайту "Полеміка" О. Авдюгін закликав керівництво Луганської області відмовитися від запланових зустрічей з Патріархом Філаретом, бо, на його думку, це могло образити почуття вірних УПЦ (МП).
"Люди, які нагороджені нашими церковними орденами, яких ми поважаємо, не повинні зустрічатися з главою церкви, якої не існує, з церковним клятвопорушником з усіма витікаючими звідси наслідками. Тим самим вони образять почуття віруючих",- заявив тоді протоієрей Авдюгін.
На зауваження журналіста про те, що церква відділена від держави і подібні заяви та заклики є фактом прямого втручання у роботу державних установ, редактор єпархіальної газети "Православ'я Луганщини" Олександр Авдюгін відповів наступне:
"Вони можуть зустрічатися хоч з католиками, хоч з буддистами, хоч з мусульманами, але не з людиною, яка знищує православ'я".
Московські попи не стали тоді чекати на офіційну реакцію правоохоронних органів і вирішили, що краще позбутися одіозного служителя культу, усунувши його з посади прес-секретаря Луганської єпархії УПЦ (МП), ніж коментувати його дурнуваті заяви.
До речі, дуже показовою є реакція самих росіян до новоутворень на українському організмі у вигляді самопроголошених квазі утворень.. В коментаріях вони питають отця Авдюгіна: "Я не зрозуміла, звідки і куди їхав шофер, щоб вас зустріти? Навіщо він перетинав російсько-український кордон в бік України?" "Так це і є реальна теперішня Росія, а не мрії про неї з Ровеньок", - ламає шаблон політично-релігійному діячеві "ЛНР" ще один коментатор.
І на останок. Я хотів би порадити росіянам, які перераховують свої кошти о. Олександру на закупівлю ліків для мешканців м. Ровеньки, спитати у останнього щодо джерел фінансування його вояжів з родиною на курорти Криму.
Автор: Дмитро Снєгирьов
(via)
Читайте також:
Спалення їжі - це встановлення Закону
Про "Комітет порятунку України"
Нью-Васюки пана Плотницького
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.