Читати більше
Стібок за стібком: як чилійська мисткиня вдихає життя у свої картини
Стібок за стібком, як мазок за мазком - так, схилившись над вишивальним верстатом, в оточенні десятків ниток, різних за фактурою і відтінками, чилійська художниця Кейсі Завалья (Cayce Zavaglia) творить свої реалістичні портрети, виконані в техніці «хаотичного» стібка.
Отримавши академічну художню освіту в Washington University, що в Сент-Луїсі (США), уродженка Вальпараїсо спробувала перекласти класичну техніку олійного живопису з полотна на вишивальне полотно. Але механічно змішувати стібки виявилося набагато складніше, ніж досягти необхідного тону на палітрі.
Згодом мисткиня розробила власний унікальний спосіб багатошарового і різновекторного накладення ниток, який забезпечує глибину, обсяг і форму на полотні, як в детально відпрацьованій графічній роботі. Стібки стали більш хаотичними і складними, але в портретах почала проступати фактура шкіри, волосся, одягу.
«Мої роботи базуються, безумовно, на традиціях гобелену і моєї любові до цього ремесла. Використання муліне замість масляної фарби дозволило мені знайти більше зв'язків в діалозі між портретним жанром живопису і прикладним мистецтвом, заразом намацати і нове визначення для слова «живопис». Але я все ще вважаю себе живописцем», - каже чилійська вишивальниця.
Це дозволяє портретам виглядати природно і натурально, майже реалістично. Хтось, мабуть, згадає портрети, вишиті хрестиком, але картини, які створює Кейсі, набагато складніші і масштабніші, адже вона намагається не просто вишити малюнок, але і зімітувати живопис, що виходить у неї просто дивовижно.
Складається враження, що у кожної картини є щось людське, живе, динамічне.
Умови використання матеріалів сайту
Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку
Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com
Читати більше
Читати більше
Читати більше