Читати більше
Діброва - тисячолітнє місто попередник Львова
Походження міста Львів оповито пеленою великих таємниць...
Ці таємниці народжені у період так званого "заснування" міста Данилом Галицьким та пов'язані з міфом про побудову нового міста на чистому місці та пафосного найменування такого на честь князівського сина Лева...
Міфічність цієї історії не збігається з даними археологіїї, яка визначає початок культурного слов'янського життя у старовинній частині міста щонайменше 3-5 ст.н.е.
Культурний шар у таких місцях сягає 6,5-7,5 м. і він погано вивчений...
Саме за це Рахмани краю, які духовно очолювали рух за збереження давнього слов'янського світогляду (знань Прави), у період монголо-татарської навали та початку проникнення різноманітних орденів на Розточчя (за сприяння Данила), прокляли рід Романовичів, як рід відступників і зрадників.
Між тим, Данило, на правах завойовника та руйнівника, "подарував" руїни Діброви сину Леву (призначив керівником охоронної залоги), з однією метою - запобігти поверненню Рахманів та волхвів на Високий Замок і завадити відродженню головного Рахманського центру у майбутньому (у такому стані ця залога діяла десятиліттями). Сам же Данило, ховаючись від гніву роського народу, обрав своєю "столицею" далекий і північний Холм.
Стає очевидним, що на території навколо Високого Замку (нині це майже центр Львова), у різний час, існувало два міста, різних за значенням і духом:
1) давнє тисячолітнє слов'янське місто, засноване десь у 2-3 ст. н.е. Старотцями-Рахманами Розточчя (власне, місто Діброва), яке було знищене Данилом Галицьким у 1256 році (район вулиці Кривоноса, площі Старий Ринок, Підзамче).
2) пізніше - Львів, яке спочатку було охоронною залогою, а як місто - широко розбудовалось лише у 15-16 ст., в основному руками запрошених з Європи переселенців - німців, поляків та інших (район площі Ринок).
Запрошення іноземців до розбудови Львова було пов'язане з відмовою місцевого роського населення Розточчя впродовж довгих століть брати участь в усвідомленій нарузі над святими рахманськими місцями (Рюриковичі захопили та розграбували рахманський замок та рахманський центр) та пам'яттю шанованих предків - Святих Отців Розточчя...
Що ж до окатоличеного роду Данила Галицького, то після проклять православних Рахманів, він виродився та повністю зійшов з політичної арени у 14-15 століттях н.е....
Розвиток Рахманського центру на Високому Замку і, власне, Діброви, їх загибель від рук духовних зрадників, ймовірно, міг мати такий сценарій:
Етап 1. Руйнування готами у 6 ст. до н.е. тисячолітнього рахманського центру на Високому Замку, який входив у систему святих місць Артанії;
Етап 2. Нова поява Рахманів на Розточчі, спроби відновлення духовного рахманського контролю над горою Високий Замок та Розточчям у 4-2 ст. до н.е.;
Етап 3. Відновлення рахмано-волхвівського скита у 2-1 ст. до н.е. на місці колишнього Рахманського центру, підтримка з боку значної частини місцевого населення;
Етап 4. Переростання рахмано-волхвівського скита у 1-2 ст. н.е. у новий Ростоцький Рахманський центр, зростання його духовної ролі;
Етап 5. Розбудова Ростоцького Рахманського центру у 3-4 ст.н.е., поява м. Діброви, де живуть роси - духовні послідовники волхвів та Рахманів;
Етап 6. Розквіт та активна просвітницька діяльність Рахманського центру і Діброви у 5-12 ст.н.е., широка допомога росів Прикарпаття (більшості його населення) у просвітництві на Балканах та Подунав'ї, заснування там нових центрів;
Етап 7. Руйнування та спалення Діброви та Ростоцького Рахманського центру Данилом Галицьким та його сином Левом у 1256 році, спроби побудови авторитарної держави Рюриковичів. Прокляття Рахманами роду Данила (Рюриковичів) за зраду, осквернення святого місця і службу ворогам - татарам та папі;
Етап 8. Припинення повноцінного життя на місці спаленої Діброви на 100-150 років. Створення Рюриковичами біля Високого замку охоронної залоги-фортеці (для недопущення відновлення Рахманського центру).
Стосовно ж етапів будівництва, а далі й руйнування Рахманського центру (замку) та міста Діброви, то вони могли складатись приблизно так:
1. На початковому етапі розбудови Рахманського центру та Діброви, на горі Високий Замок на місці скита постало нове дерев’янне укріплення, яке з часом зростало і міцнішало. Навколо гори, по її периметру (по всьому колу) будувалось дерев'янне місто росів, з власною оборонною системою, яке обслуговувало та захищало Рахманський центр.
3. Уже значно пізніше, ймовірно, у 15-16 століттях, у часи розбудови Української держави на Волині, замок поновили, дерев’яні споруди замінили кам’яними.
Як повністю кам'яний, замок набув іншого вигляду, зафіксованого пізнішими гравюрами:
4. У 17-18 століттях, у період перебування земель Прикарпаття та Розточчя у складі Речі Посполитої, інтерес до замку падає, і на гравюрах ми бачимо, що він тихо руйнується:
5. Завершальним етапом для замку стає його повна ліквідація у часи Астро-Угорщини, через умисне будівництво з його решток у 1869 році Копця – кургану на честь 300-ліття Люблінської унії, "перемоги" орденства і масонства над українським Рахманством у регіоні.
Варто також зауважити, що нині у Кракові існує аж 4 копці різних часів!
А от, чого не шанують святих місць українці, особливо там, де тисячоліттями жили давньоукраїнські Отці-Рахмани, питання?
Матеріал про Світовидове поле та його археологічне дослідження на Високому Замку у Львові - wikimapia.org/10589540/uk/Світовидове-поле
Дослідження вела група археологів у 1985-87рр. Розкопки не були завершені через трагічну загибель керівника експедиції Олександра Овчіннікова...
А ось що говорить сучасна археологія про слов'янську добу (0-1 тис. до н.е.) на просторі навколо Високого Замку:
- У центрі Львова археологи знайшли поселення давніх слов’ян
- ФОТОФАКТ: У центрі Львова археологи знайшли поселення давніх слов’ян
- Археологи знайшли у центрі Львова поселення давніх слов’ян (ФОТО)
Сьогодні ж ці поняття, для більшості українців є закритими. Сталось таке через руйнування Рахманської системи, правдивого просвітництва у 16-18 століттях єзуїтами, масонами, магнатством, шляхтою, орденами, Московією, царатом.
Саме тому Копець - є символом не тільки 300-ліття Люблінської унії але і розгортання широкого ідейного наступу на Україну.
Чи не надто важка ноша на рахманських могилах?
+ + +
Матеріал "Діброва - тисячолітнє місто попередник Львова" у повному обсязі розміщений тут
Умови використання матеріалів сайту
Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку
Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com
Читати більше
Читати більше
Читати більше