Як підвищити залученість гравця: історія персонажа та інші інструменти
Висока конкуренція у світі ігрової індустрії вимагає від творців мобільних ігор не тільки більшого креативу, а й здатності утримання гравця шляхом залучення до процесу. Домогтися цього можна, використовуючи різні підходи: винагороди, повідомлення, подарунки та бонуси. Застосування того чи іншого інструмента залежить від концепції гри, жанру, технічних можливостей. Команда студії Voki Games, яка розробила гру-бестселер Manor Matters, продумала кожну деталь, щоб гравець відчував свою участь у розвитку сюжету і співпереживав тому, що відбувається на екрані смартфона.
Інструменти для підвищення залученості гравця
Щоб користувач був захоплений ігровим процесом та мав зацікавленість у подальшому розвитку подій і проходженні рівнів, необхідно подбати про деякі нюанси, що впливають на його активність:
Історія персонажа
У кожній грі повинна бути передісторія, яка пояснює користувачеві, що сталося до подій, зображених на початку гри. Не менш важливо розповісти коротку історію самого персонажа, що розкриє його характер і мотивацію. Таким чином герой стає більш реалістичним, ближчим до гравця, з'являється зацікавленість і бажання допомогти пройти всі випробування.
Розвиток сюжету
Зміна подій, локацій, навколишнього світу і квестів, сприяє активності користувача, він не занудьгує від одноманітності. Гравець повинен бачити прогрес, який буде підштовхувати його до подальших дій. Разом з тим, не варто відкривати швидко всі секрети, повинна бути загадка та інтрига. Постійні перемоги послаблюють мотивацію, втрачається азарт, тому рівні повинні ускладнюватися.
Соціалізація
Навіть якщо в додатку немає групового чату, гравець може ділитися успіхами в соціальних мережах, відправляти повідомлення своїм друзям, виставляти пости з досягненнями. Це не тільки підштовхує користувача до нових перемог, а й залучає нову аудиторію.
Бонусна політика
Будь-які досягнення мають бути винагороджені, але крім цього, гравець може отримувати спеціальні подарунки, бонуси за виконання окремих завдань або ресурси від друзів у соціальних мережах. Можна інтегрувати їх в обов'язкову програму або запропонувати як не обов'язкові, але корисні раунди. Варто подумати про події, що присвячені знаменним датам, певним дням тижня, регулярним відвідинам гри тощо.
Платні функції
Монетизацію ніхто не скасовував, але вона повинна бути не нав'язливою, з м'якою подачею. Гравець має бути зацікавлений у покупці ресурсів, «внутрішньої валюти» гри та інших бустерів, які виводять його в лідери та підвищують статус.
Щоб створити успішну мобільну гру, важливо відчувати та розуміти користувача, його потреби. А для цього мало бути розробником, важливо і самому стати гравцем.
Умови використання матеріалів сайту
Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку
Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com
Читати більше
Читати більше