Читати більше
В’ячеслав Гук, зі збірки «Кримський літопис»
***
Крик вранішній півня – дуже тривожний, сповнений болем,
що обмежував живе єство відчувати, підноситися, любити, –
він завше віддавав перевагу тому, що бережно брав до серця,
і розкішно пахло серпневим садом, рибою, дьогтем, морем –
це був ніби фільм про життя, в якім відсутні були субтитри,
а ще була його любов до жінки, яка ніколи вже не озветься
до нього, влітку, з веранди будинку, та й він до неї достоту,
бо розумів, що те, що має душу, – смертне й благословенне,
щосуботи він слухав симфонічну оду, записану на платівці,
смакував тими звуками музики, брав її справжню пишноту
серцем, душею – самовіддано, пристрасно, велично, ревно,
ніби востаннє в житті, як Одіссей у далекій своїй мандрівці;
а ще йому надто хотілося знову пережити минуле – попри
втрати, означити це відчуття воскресіння, цей хміль потали,
коли пульс рівночасно озивався до крові, до жил, до шкіри,
як посивіла надвечір вода, що відчуває пекельний спротив
ницого існування, коли в ній вмивали, вмирали і обмивали,
коли суще – втрачало надих, а безглуздість – не мала міри;
чи було щось погане в незбережених спогадах, у мовчанні –
бо отак разом жити, та окремо вмерти, як вечорове світло,
він пригадав, як спостерігав, як вона мила в їдальні посуд,
запам’ятав її білу сукню й те, як тихо шуміла вода у крані,
а надворі у згаслих серпневих сутінках їхнє вмирало літо,
щоб навік звільнитись від часу, де узаконені смерть і осуд.
В’ячеслав Гук, зі збірки «Кримський літопис»
Умови використання матеріалів сайту
Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку
Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com
Читати більше
Читати більше
Читати більше