Українська короткометражка стала найкращою на міжнародному фестивалі у Швейцарії

15 серпня 2017
UAPOST.US
Короткометражний фільм "Випуск 97" режисера Павла Острікова став найкращою картиною за версією Молодшого журі Міжнародного кінофестивалю в Локарно.
 
uapost.us
 
"Нервувалися більше, ніж завжди, оскільки вперше на кінофестивалі такого рівня. Але глядачі відреагували на фільм чудово. Приємно було побачити після показу українську сім’ю, яка наразі живе у Швейцарії більше 10 років. У такі моменти розумієш, що перебуваючи за кордоном, іноді хочеться повернутися додому, навіть за допомогою кіно", — розповів Остріков.
 

Прем’єра "Випуск 97" відбулася цьогоріч у липні на Одеському міжнародному кінофестивалі. Там стрічку визнали "Найращим українським короткометражним фільмом".

Картина розповідає історію зустрічі однокласників, які не бачилися 20 років. У центрі сюжету — дивакуватий Роман, який ремонтує телевізори та продає на ринку антени. Одного разу зустрічає однокласницю, яку не бачив понад 20 років. І тепер намагається не втратити її знову. 



За словами Острікова, на створення сюжету надихнув чоловік на вулиці.

"Я побачив на Подолі чоловіка, який продавав антени, і подумав, що він, напевно, відчуває себе дуже самотньо. Професія телемайстра, яку ми всі пам'ятаємо з дитинства, змінилася, стала непотрібною, як і люди, які не знайшли себе в новому світі", — сказав він.

Продюсером фільму виступив Юрій Мінзянов, а головні ролі виконали Олександр Пожарський та Олеся Островська.

(via)
UaPost
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Умови використання матеріалів сайту

Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку

Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com

9-й Одеський міжнародний кінофестиваль представляє іміджевий ролик 2018 року
Від моменту створення першої кінострічки найголовнішим для будь-якого фільму є глядач. Минулого року саме глядач став центральною фігурою офіційного іміджа ОМКФ. Цьогоріч команда ОМКФ та Ігор Стеколенко вирішили поглибити тему, зробивши головним героєм ролику сприйняття.
Читати більше