СИЛА КІНОМИСТЕЦТВА
А. Сурікова. Людина з бульвару капуцинів.

СИЛА КІНОМИСТЕЦТВА

А. Сурікова. Людина з бульвару капуцинів.

Відомий наївно-романтичний фільм, який ви бачили. Як кажуть, дитя горбачовської перебудови. Віра в те, що кіно з останнього негідника може зробити порядну людину. І хоча цей лейтмотив у фільмі звучить схематично і прямолінійно, глядач залишається задоволеним від іншого – феєричної ролі відомих акторів і багатьох фраз, які ми й досі повторюємо, не пам’ятаючи, що вони, власне, з “Людини з бульвару капуцинів”.

А ще – це пародія на вестерн, гедеерівські фільми про індіанців, які наводнили радянський кінопрокат.

Фільм – для широкого глядача, але може згодитись і для навчання майбутніх кінорежисерів. Гумористично і точно передано, наприклад, поняття монтажу. Високе кіно і фільм жахів як уособлення низькопробного, хоча й протиставлені, але не змушують знищити останнє, бо інакше втрачається сутність кіномистецтва, його демократизм.

Глядач стає людянішим від переглядів фільмів Першого (це остання роль Андрія Миронова) і звіріє після шумовиння фільмів Другого. Повернення до людяності в цьому середовищі більше неможливе. Але є ще незайнята аудиторія. До неї ідуть Перший, а також патологічний убивця, який став фанатом кіно, і кохана в особі актриси Олександри Яковлєвої, яка пізніше знайшла себе на державній службі.

Сильні актори витягують слабкі сторони фільму. Успіх Алли Сурікової у намаганні показати всеохопність кіномистецтва, його мало не вирішальну роль у становленні людини був запрограмований і загальновизнаний.

Анатолій ВЛАСЮК

“Моє кіно”

18 лютого 2019 року 

Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Умови використання матеріалів сайту

Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку

Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com