Одрі Гепберн очима Боба Віллоубі

14 березня 2016
Oleksandra Orlova

Альбом з фотографіями неперевершеної Одрі Гепберн, що були зроблені відомим у Голлівуді фотографом Бобом Віллоубі в період між 1953 та 1966 роками, не дарма став одним з абсолютних бестселерів видавництва Taschen. Окрім нагоди помилуватися красою та витонченим стилем Гепберн, у читача є можливість ближче познайомитися з особистим життям акторки, і навіть зазирнути за лаштунки знімальних майданчиків декількох фільмів, в тому числі "Моєї чарівної леді" (My Fair Lady, 1964).


Зворушливі та вражаючі кадри, вихоплені з життя і роботи Гепберн, вдавалися Віллоубі не лише завдяки майстерності, що свого часу зробила його фотографом №1 в Голлівуді, а й тому, що Одрі та Боб близько товаришували, дружили сім’ями, ходили один до одного на гостини, навіть їхні діти зростали разом.
 


Боб Віллоубі (1927-2009) зробив своє перше фото у віці дванадцяти років. Виставки його робіт з 1948-го до 1954-го року, де були представлені сцени з життя джазових музикантів і танцюристів, зробили його популярним та подарували контракт з агенцією Globe Photos, а згодом і з журналом Harper’s Bazaar.
 


На початку 50-х років Віллоубі також почав знімати фрагменти роботи голлівудських зірок просто на студії Warner Brothers, а його фоторепортаж фінальної сцени з Джуді Гарленд у фільмі "Зірка народилася" (A Star Is Born, 1954) був настільки вдалим, що забезпечив фотографу перепустку за лаштунки голлівудських кіностудій на все життя. В той же період на студії Paramount Pictures Боб познайомився з юною Одрі Гепберн, яка саме знімалася в легендарній стрічці "Римські канікули" (1953).
 


"Вона брала мою руку так, наче була принцесою, — пізніше згадував Боб Віллоубі, — а ще обеззброювала своєю усмішкою, яку Бог створив для того, щоб чоловічі серця танули".
 


Фото-хроніка Віллоубі відмінно демонтструє багатство аспектів краси та елегантності Одрі Гепберн, її ніжності до дітей та тварин, кумедного почуття гумору та любові до імпровізації, а також розвитку як акторки від дебюту в "Римських канікулах" до шаленого кар’єрного злету в "Моїй чарівній леді".
 


В той же час, окремі серії фотографій знайомлять читачів з менш відомими, однак напрочуд цікавими кіно-роботами Гепберн: "Зелені маєтки" (Green Mansions, 1959), де вона зіграла разом з Ентоні Перкінсом (найбільш відомим за роль маніяка Нормана Бейтса в трилері Альфреда Хічкока "Психо"); "Дитяча година" (The Children's Hour, 1961), де Гепберн разом з Ширлі Маклейн грають двох вчительок, звинувачених у непристойних сексуальних стосунках; "Париж, коли там спека" (Paris When It Sizzles, 1964) — яскрава романтична комедія, де партнерами Одрі стали Вільям Голден і Тоні Кертіс; а також сімейна драма "Двоє в дорозі" (Two for the Road, 1967), де Гепберн разом з актором Альбертом Фінні зіграли подружжя, що відправляється у мандрівку Францією, а заразом і спогадами з минулого, аби врятувати власний шлюб.
 


Постановочні портрети, репортажі зі зйомок чи фрагменти домашньої атмосфери Гепберн, її перебування в колі друзів та родини бездоганно вписані у характерний великий формат видань Taschen і супроводжуються короткими анотаціями трьома мовами (англійською, французькою та німецькою). Сама ж книга оформлена у бірюзових відтінках, з натяком на фірмовий колір компанії Tiffany & Co, обличчям якої Гепберн стала після виконання ролі Голлі Ґолайтлі у стрічці "Сніданок у Тіффані".
 


Довершене подарункове видання - своєрідна книга-галерея, яку я особисто рекомендую переглядати, одночасно знайомлячись з фільмографією Одрі Гепберн.

Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Умови використання матеріалів сайту

Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку

Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com

9-й Одеський міжнародний кінофестиваль представляє іміджевий ролик 2018 року
Від моменту створення першої кінострічки найголовнішим для будь-якого фільму є глядач. Минулого року саме глядач став центральною фігурою офіційного іміджа ОМКФ. Цьогоріч команда ОМКФ та Ігор Стеколенко вирішили поглибити тему, зробивши головним героєм ролику сприйняття.
Читати більше