хомо метафізале

12 січня 2017
Roman Bonchuk
Історія міфотворення має свою природу й потреба моделювати міф може мати характер збочення чи андеграундового авангарду. Для розвитку мистецької системи сам андеграунд та авангард мають знакові моменти, тобто там чітко прослідковується момент нові чи кардинально новітні форми, позиції, розташування, символи, але змісти та формули змістів подеколи втрачаються. Можливо ніякого змісту та сенсу немає, в цьому були переконані греки, хоча будь-який сенс можна вигадати - в цьому майстерно розкрився окультизм персів. Загалом- поява самої філософії вже є відповіддю на різні запитання, зараз якраз стало актуальним саме пошук праісторії, передумов та витоків першоджерел. Мені подобається думка Франкла щодо появи філософії, як дивакуватого грибкового новоутворення /піали/ на дереві. Тобто це цікаве новоутворення , з нього можна ще окремо створити цікаві декоративні об'єкти, що зокрема виготовлять столяри, чи прикраси... Цим можна прояснити сучасний міждисциплінарний міждискурс. Зараз несуттєво, що ти насправді робиш з позицій своєї стратегічної практики, з позицій власного міфотворення, бо сучасний світ живе в мережевому контенті і ви можете не відчути, як більшість життя пройшла й ви нічого Не Зрозуміли...
Навіть, якщо ви мегасучасний та мегакласичний, як будь-який культовий пральний порошок - ви всеодно можете залишитись аутсайдером. Це теж окрема практика, з неї важко вискочити, хоча дуже легко увійти. Стороннє міфотворення заангажоване чи суто симпатизоване, чи констатийоване- все було б добре, тільки б не те кляте квартирне питання. Деактуалізація за межами мережевого ресурсу доволі потужна - і сьогоднішній класик завтра просто стає нецікавим. Тому треба шукати адаптацій, асиміляція в спільноти більш рутинна праця, аніж Тепле прогрівання кісток Своїми ж маєтками-майстернями чи легітимними студіями. Хоча це теж цікава практика, можна сказати Цікавий період будь-кого з агентів дивакуватих постмодернів...чи їхніх дискурсів. Інформацію варто швидко ковтати, від інформаційної діареї є момент епістолярного розлиття щоденниками та мемуарами, блогерство зараз в тренді- і ви отримаєте шлях 2%-ого прикладу самоіндентифікації , можете вийти на вулицю і викрикувати Свою позицію чи марення - ну, якщо вже зовсім погано, плем'я залишається плем'ям. Можете тихенько уникнути будь-якої практики нівелюючи усе й декларуючи тотальну смерть. Небезпечна карма. Хоча в наш неохристиянський світ нас привчили бути людяними, хоча можливо це прояв зверхнього капіталізму чи надзбагачення, і принцип бумерангу виявиться хибним. І увесь трансьорфінг із методою сповільненого повернення усього злого та нелюдського є недосконалим. В цьому теж сила Франкла : бо , якщо бумеранг досягає окресленої мети - він не повертається..це ламає закони християнства. Бо віра має мати мету, а мета - це Діяння, просто діяння, навіть діяльність через форми адаптацій та деградацій, що залишиться праведним - це тільки наша щирість, а щирість є квитком до раю. Хочете до раю - тоді будьте щирими, лишень не перегравайте. А рай є можливістю сущого та діючого повернення - хочете знову првернутись в цей абсурдний світ...греки обережно відносились до дітей, сам Фалес відмовився від дітей, бо не хотів, щоб вони мучились. Але муки є щастям, через страждання до істини, яка є пустопорожнім симулякром, хоча в кожного своя, в кожного своя пустеля, свій симулякр, своя смерть й переродження. Нічого свого тут немає насправді, про це також знаходимо в Франкла, зокрема про трансперсональне та ретранслятор трансцендентальний. Життя безсенсове блаженне. Життя сповнене страждань блаженне. Це тези з будизму- і це є хибністю перекладу, життя без Залежності, без магніту та полюсності - бо це є міфологемою окремих спільнот.
І наостанок. Життя як процес, як нескінченне становлення вже увійшло в еру роботизацій. Роботи є нашою суттю. Про це здогадувався Декарт. Хоча ми не просто голі мавпи, ми є метафізичні спотвори, такі собі хомо метафізале, не пригадую хто саме це сказав, бо це і важно бо душа в нас одна , як і частоти коливань, бо можу тиждень не говорити про філософію - й в ній пропадає потреба...
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

 

Умови використання матеріалів сайту

Використання матеріалів можливе лише за умови активного гіперпосилання на UaModna ( див. Правила* ). Для генерації коду посилання натисніть на кнопку

Думки, позиції, уподобання та заклики, опубліковані на нашому сайті, є власністю авторів і можуть не співпадати з поглядами редакції uamodna.com

7 причин наважитись на плазмотерапію волосся
Густе, довге, шовковисте волосся завжди вважається предметом особливої елегантності, краси та розкоші. Жінкам, яким пощастило перейняти здорове волосся генетично, з цим моментом набагато легше. А ось пацієнтів, що борються за кожну здорову волосину, варто підтримати дієвими рекомендаціями та порадами від спеціалістів галузі трихології.
Читати більше