Сучасні школи активно використовують можливості мультимедіа для навчання. Приміром, щоб пояснити новий матеріал, вчителі створюють презентації, демонструють відео експериментів, навчальні фільми. Для перевірки знань зручними є електронні підручники або онлайн-тестування з автоматичним підрахунком відповідей. Навіть реферати, учнівські проекти та інші форми самостійної роботи учні виконують не «від руки», а за допомогою комп’ютера.
А як щодо початкової школи? Тут українським школярам навчатися допомагають… комп’ютерні ігри. Відомо, що інформацію в ігровій формі, діти засвоюють значно краще. Таке подання матеріалу – найбільш звичне для них.
Чому ж не використати цю особливість дитячої психології задля ефективного, системного вивчення шкільних предметів, таких як математика та українська мова?
Саме з цієї ідеї розпочалась історія електронних освітніх ресурсів
за технологією Smart Kids.
Українське мультимедійне видавництво «Розумники» уже понад три роки створює інтерактивні освітні ігри, які допомагають дітям вивчати шкільну програму. Виконувати їх можна на ноутбуці та ПК, а ще зручніше – на сенсорній дошці або планшеті. Адже на touch-екрані дуже легко пальчиками перетягувати варіанти відповідей.
Завдяки спільній роботі цілої команди художників, аніматорів методистів вже створено більш ніж 12 тисяч цікавих завдань.
Ось лише деякі приклади з
«Математики» для третього класу:
1. Допоможи ведмедю-листоноші розвезти посилки. Виконай письмове віднімання. Добери відповідні числа.
2. Постав дужки так, щоб значення виразу збільшилось. І ти дізнаєшся, що побачив Сашко у телескопі.
3. Допоможи Сергію дізнатися, яку піцу потрібно доставити. Знайди та вибери вирази, значення яких менше за 200.
Ігри Smart Kids використовують на уроках учителі понад
180 класів початкової ланки. А з нового навчального року до них приєднаються нові навчальні заклади. Освітній контент має гриф МОН і використовується у школах
в рамках проекту «Розумники» (Smart Kids) по всій Україні. Партнерами проекту є міжнародні компанії «Інтел» та «Майкрософт», а також Інститут інноваційних технологій та змісту освіти МОН України, Інститут інформаційних технологій та засобів навчання НАПН України.
Якщо ви помітили помилку чи неточність, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.